Deze week vond er een uitwisseling plaats tussen de cursisten van de modules NT2 School en Ouders van het Scheppersinstituut en de cursisten van onze school. De cursisten van Scheppers, hun leerkracht en de brugfiguur waren te gast bij ons. Ze werden eerst verwelkomd op de wekelijkse koffiebar. Na een kennismakingsrondje namen onze cursisten hen mee op een rondleiding doorheen de school. Onderweg werd er gepraat over de schoolwerking, de activiteiten voor ouders en kinderen, de vernieuwde speelplaats,... Nadien verzamelden we allemaal in de leraarskamer (= ons leslokaal), waar we in gemengde groepjes beide scholen vergeleken op een aantal vlakken. De resultaten van deze interessante uitwisseling zijn te bekijken op de foto's.